Kodutütarde pealinnalaager

2.-5. augustini toimus kodutütarde organisatsiooni pealinna õppelaager, kus Saaremaad esindas sel aastal kodutütarde Lümanda rühm. Laagris osales peaaegu sada kodutütart ja nende juhendajat üle terve vabariigi.
Laagri avas kodutütarde peavanem Angelika Naris, kes tutvustas laagris toimuvat. Kohe esimesel päeval toimus ekskursioon loomaaeda, õhtul valmistusime järgmiseks päevaks – panime valmis oma kodutütarde vormid. Laagri teine päev oligi vormi kandmise päev, siis külastasime riigikogu, Kaitseliidu peastaapi ja käisime Stenbocki majas külas peaministril. Veel toimus väike ringkäik vanalinnas, kus jalutades olime nagu staarid, sest turistid pildistasid meid pidevalt. Õhtul käisime oma rühmaga kinos. Laagri kolmandat päeva võiks nimetada Kadrioru päevaks. Ennelõunal jalutasime Kadrioru pargis, kus imetlesime hiljuti valminud Jaapani aeda, külastasime presidendi kantseleid ja tutvusime KUMU-ga. Pärast lõunat olime aga botaanikaaias ja teletornis. Õhtupoolikul käisime Metsakalmistul ja süütasime küünlad presidentide Konstantin Pätsi ja Lennart Meri haudadel. Laagri viimane päev möödus Lennusadamas ja Energia Avastuskeskuses. Reede lõunaks olime nii palju uusi ja huvitavaid muljeid saanud, et oligi vist paras aeg laagri lõpetamiseks. Ühtses sõprusringis tänasime üksteist toreda koos oldud aja, uute leitud sõprade ning muidugi võrratute mälestuste eest.
Lümanda kodutütardest osalesid laagris Sanna-Reesi Hoogand, Edith Ly Lindau, Liise Lindau, Liisu Lilles, Kristi Tuuling ja Victoria Vihman.